Freitag, 13. November 2009

Crazy about cookies :-)



С благодарност за вниманието и закачливия, усмихнат виртуален подарък от Мими и Теменужка



на свой ред намигам на Ирина, Йоли, Краси, Нанита, Тони, Вики, Мими, Гери, Даниела, Диани, Лати, Танита, Ивейн, Зори... аааах, предвкусвам декември :-D

Поздравления за сладките идеи и идеите за сладки :-D

Очаквам още предложения.. твърде вероятно е да съм пропуснала нещо интересно.

И от мен малко есенни листа в предподготовка за наближаващите любими празници :-)



По рецепта за Коледни сладки

22 Kommentare:

  1. Страхотни са тия сладки! :)
    Ще изкушат дори солено-любител като мен!

    AntwortenLöschen
  2. Хм.. така значи. Идеята за коледни соленки обаче е добра, Злато :-D

    AntwortenLöschen
  3. Много, красиви и изящни сладки, в които личи почеркът на чувствена и нежна жена, с усет към детайла и красотата ....


    Благодаря за подарака, весел и закачлив... :-)

    AntwortenLöschen
  4. Много мил комплимент, Лати :-))) Благодаря!

    AntwortenLöschen
  5. Напълно съм съгласна с Лати.Казала го е толкова точно...."почеркът на чувствена и нежна жена, с усет към детайла и красотата ".... Поздравления Дими!
    Трогната съм от твоето внимание!Хубав Уикенд!

    AntwortenLöschen
  6. Ех.. на 100години станах и не спрях да се изчервявам и смущавам, значи.. :-)))

    Благодаря, Нанита, сърдечен поздрав и :-)

    AntwortenLöschen
  7. Дими, стилно и елегантно както винаги!

    И аз благодаря за закачливото намигване. Ще се постарая да отговоря подобаващо :-)

    AntwortenLöschen
  8. Сладките са резултат от отпадъчен материал, който реших да използвам вместо изхвърля.. Поприпомних си и рецептата за коледни сладки. Но.. не знам точно по тази ли или по друга/и ще правя за Коледа..

    Ще очаквам, Тони :-) Поздрав сърдечен!

    AntwortenLöschen
  9. Дими,
    благодаря ти!
    Усмихна ме -
    слънчеви, фини и крехки,
    като истински есенни листа.
    Поздрав и усмихнат ден за теб, Диана

    AntwortenLöschen
  10. Благодаря за милия жест, Дими! Трогната съм! Прекрасни са твоите есенни цветя :-) А рецептата каква е?

    Сърдечни поздрави и усмивки!

    AntwortenLöschen
  11. Аз от два дни стоя безмълвна пред тази красота създадена с толкова финес и изведнъж........"Сладките са резултат от отпадъчен материал, който реших да използвам вместо изхвърля.." Помислих си "Какво ли ще сътвори от неападъчен материал? Може ли още по изящно да е и как ли ще се престрашат да го хапнат?"

    AntwortenLöschen
  12. Дими, супер закачка! Ще отговоря на нея с нещо утре :) От мен лека нощ! Целувки

    AntwortenLöschen
  13. На свой ред ме усмихна! Благодаря, Диани :-)

    Добавям линк към рецептата и в поста, Ирина. И.. чудя се дали е видим слайд-а на коледните сладки?

    Много си мила, Софи! Благодаря :-)
    Скоро ще покажа от какво са 'отпадъчен материал' сладките..

    Поздрави сърдечни за всички :-)

    AntwortenLöschen
  14. Целувки и за теб, Мимичка :-)))

    AntwortenLöschen
  15. Невероятно нежни и изящни сладки! За мен сезонът на сладките започва днес, с наши приятели ще печем Ванилиекипферл. Тоест жените и децата ще пекат, мъжете ще пият греяно вино и ще ядат сладки.

    AntwortenLöschen
  16. Благодаря, Bulgariana!
    О, ванилиеви кифлички и греяно вино - така трябва и да бъде! Весел и усмихнат ден :-)

    AntwortenLöschen
  17. Дими, не, не се виждат снимките на Коледните сладки. Аз още вчера го забелязах, но си мислех, че е само при мен.

    AntwortenLöschen
  18. Хм.. добре, че казваш, Ирина :-)

    Ще пооправя поста.. няма начин.

    Поздрав :-)

    AntwortenLöschen
  19. Дими, страхотни сладки си направила! Толкова много цветове и настроение има в тях!
    Навяват мисли за предстоящите вкусни дни изпълнени с аромат на канела, портокал и мирис на борови иглички.
    Благодая за милия жест!
    Поздрави и успешна нова седмица!

    AntwortenLöschen
  20. Благодаря на свой ред, Даниела!

    Хубава седмица :-)

    AntwortenLöschen
  21. В последно време съм доста разсеяна и този пост съм го пропуснала :) Благодаря за закачката:) ще има коледни сладки, да :) вече съм набавила повечето материали и скоро ще стартирам :) Лека нощ от мен! :)

    AntwortenLöschen
  22. Аха.. и аз скоро :-)))

    Поздрав, Зори :-)

    AntwortenLöschen