Mittwoch, 16. September 2009

През моите прозорци..

Преди известно време от Зорница получих този къс небе, заснет от нейната тераса:



и макар в категория 'Аwards', това всъщност е подарък-усмивка, с надежда и позитивизъм! Благодаря :-)

Мина вече достатъчно време, че да намеря възможност, а и хрумка за продължение и развитие на идеята: подсети ме Златина :-)

Дните вече видимо се скъсяват, а нощите са хладни и тъмни.. летните бури намаляват, за сметка на обикновеното дъждовно време, есента напомня за идването си. Вчера бе вероятно последната за тази година лятна буря, изключително емоционална :-D Снимах момент от нея: силно впечатлена, изскочила боса на терасата с фотоапарат в ръце и развята от вятъра коса.. :-)))



Това всъщност e парчетo небе, видяно и заснето от моята тераса.

Превръщам го на свой ред в подарък за вас, драги посетители и читатели на блога :-)

И специална частица от мен, за вас приятели: Марианка, Мими, Диани, Латинка, Люба, Ирина, Таня, Габи, Злато, Теменужка, Дария, Петя.. ако ви харесва идеята: 'Какво се вижда от моите прозорци?' бихте могли да продължите. Споменавам само вас тук в поста си, тъй като си мисля, че идеята за продължение би ви допаднала наистина. Разбира се, всеки читател на блога, би могъл да се възползва от хрумката :-)

Сърдечен поздрав и бъдете здрави! :-)

пп. Ако се чудите какво е това на снимката - модерна фабрика за преработка на отпадъци - Spittelau. Още малко снимки..

А такава е гледката днес от терасата:





30 Kommentare:

  1. Кога ли и у нас ще имаме такава фабрика за преработка на отпадъци/изобщо фабрика/Хубави снимки и хубава идея за отиващото си лято.Поздрави!

    AntwortenLöschen
  2. Mного добра идея, макар и на нямам такъв хубав изглед от балконаси, ще продължа развитието на идеята :-)
    Поздрави Латинка!

    AntwortenLöschen
  3. Дими, само преди минути гледах първите жълти листа по дърветата от моята снимка :) И след това твоята прекрасна буря :) Когато видях за първи път тази фабрика за преработка на отпадъци си запитах какво е и колко прилича на Hundertwasserhaus, после разбрах какво е и че приликата е търсена :) Идеята ти е прекрасна, и мисля, че ще намери подържници..
    Всичко най-добро от мен!

    AntwortenLöschen
  4. Благодаря за споделената гледка! Страхотна е!
    Иска ми се и моята да е такава, но уви...
    Идеята е страхотна, приемам я с най-голямо удоволствие!
    Предизвикателството е добре дошло!
    Поздрави и усмивки!

    AntwortenLöschen
  5. Дани, фабриката се явява нашето 'централно отопление' - определено е полезна: решение за част от отпадъците в града и снабдена с достатъчно ефективни филтри.. :-)

    Да, архитект на външния вид е F. Hundertwasser, Зори - доста интересни, веселяшки елементи и цветове.

    Люба, Лати, радвам се, че ви харесва идеята: не е важен изгледът - колко е красив или интересен.. а онова нещо през прозорците ви, което ви харесва да наблюдавате, което вълнува и интригува по някакъв начин - дори това да е дърво, гнездо на птици или просто небето..

    Сърдечни поздрави и :-)

    AntwortenLöschen
  6. Ама че готина тераса имаш! :)
    С готини гледки! :)))

    AntwortenLöschen
  7. ..а догодина ще си насадя и малко фасул.. Сериозно!

    :-)))

    AntwortenLöschen
  8. Прекрасна снимка, Дима :). Небето ти е позирало направо.
    У дома мъжът ми е главния терасен (ама че го измислих)фотограф- стъпва с единия крак на перваза на прозореца, а с другия на парапета. Бррр! Идеята ти обаче е страхотна.

    AntwortenLöschen
  9. Благодаря за посещението и интереса, Теди!
    Бих се радвала да видя нещо от вашата тераса/прозорци.. :-)
    Само.. моля - внимателно!!!

    AntwortenLöschen
  10. Чудесна и интересна идея.С радост ще се присъединя и аз....съвсем скоро.

    AntwortenLöschen
  11. Много ме впечатли небето, което си заснела.Необикновенно, огнено, магическо- много интересно! Обичам да гледам небето,правя го много често, затова с радост се присъединявам към тази идея... В началото на лятото направих много снимки на небето. Ще се опитам пак!До скоро!

    AntwortenLöschen
  12. Хей.. Петя, Дария, радвате ме! Ще очаквам :-)

    Много усмивки и до скоро!

    AntwortenLöschen
  13. Дими, невероятно хрумване.
    Благодаря че показа гледката от твоите прозорци. Толкова ми бе приятно да видя цялата тази прелест. Определено е в пъти по-красива от моята гледка.
    Кадъра от лятната буря ме остави без дъх.
    Поздрави,
    Таня

    AntwortenLöschen
  14. Да, Таня, бурята определно бе впечатляваща!

    А хрумването започна от блога на Зори и всъщност е нейна идея. Би било интересно да бъде продължена :-)

    Благодаря за хубавите думи и посещението!
    Поздрави и :-)

    AntwortenLöschen
  15. Дими,
    впечатляваща снимка и хубава идея.
    Благодаря!
    На свой ред - честит празник на
    Вярата, Надеждата и Любовта -
    желая ти ги от сърце!
    С топла прегръдка и усмивка, Диана

    AntwortenLöschen
  16. Много съм впечатлена, Дими!!!Снимките от твоята тераса са прекрасни, а снимката с лятната буря просто уникална!!!Приемам с радост предложението, идеята много ми допадна, въпреки,че гледката от моята тераса не е впечатляваща изобщо...но ще снимааааммм:)))Благодаря ти!
    Поздрави и прегръдки от мен!

    AntwortenLöschen
  17. Честит празник, Диани! Прегръдка и от мен!

    Радвам се, че идеята ти допада, Теменужка! И на мен ми допадна, когато Зори ми подари бягащите по небето облачета :-) Вярно е, че доста време мина оттогава.. но - ето че случих и нещо подходящо за снимане - нещо, което истински ме развълнува :-D

    Сърдечен поздрав и от мен!

    AntwortenLöschen
  18. Благодаря за приятелския поздрав, идеята за снимка от моя прозорец страшно много ми допада и ще я продължа в най-скоро време :-)

    Сърдечен поздрав и пожелания за много усмивки!

    AntwortenLöschen
  19. Thank´s, exposemaximum, for your comment & stopping by!

    AntwortenLöschen
  20. До скоро, Ирина :-)

    Мил поздрав и от мен!

    AntwortenLöschen
  21. Аууу Дими залезът е фантастичен! Имаш чудесна гледка! Тия дни ще ви покажа и моята... има много зеленина в нея, това ме зарежда много положително. Благодаря за чудесния подарък и приятен уикенд ти желая. Целувки!

    AntwortenLöschen
  22. Ще очаквам, Мими!

    Прегръдка :-)

    AntwortenLöschen
  23. Дими,прекрасна гледка...красива буря ...Идеята ти е чудесна ... Прегръщам те !

    AntwortenLöschen
  24. Дими ,аз ти изпращам това и това ...с много любов !

    AntwortenLöschen
  25. Благодарност и приятелска прегръдка, Габи!

    Чудно е.. !!!

    AntwortenLöschen
  26. Живееш на приказно място ,Дими!Изумена съм от преработващата фабрика.Дори и тя е като част от приказка.
    Подемам с цяло сърце идеята.Ето виж:

    AntwortenLöschen
  27. Да, фабриката е интересна и разнообразява и развеселява изгледа..

    Гери, радвам се, че идеята ти се харесва! Благодаря ти за споделените снимки! Красиво!

    Поздрав сърдечен :-)

    AntwortenLöschen
  28. Дими, серията гледки "През моя прозорец" вече е готова!

    Представена е в блога ми. Съжалявам за забавянето, но чаках поне някое облаче да се покаже... Надявам се, някой ден гледката ми да е много по-добра от сегашната!

    Заповядай при мен за да я видиш!
    Весел ден ти желая!

    ПП: Не успях да сложа директен линк към моя блог.

    AntwortenLöschen
  29. Благодаря, Люба! Веднага ще погледна!

    AntwortenLöschen