Sonntag, 4. April 2010

Великден 2010



Хростос Воскресе!

Здрави и мирни, светли и благословени, весели и вкусни,
честити Великденски празници!



Надявам се, ако все още не са, то скоро картичките да бъдат получени.

Какво е нужно



и как се правят:





Сърдечни поздрави, приятели!

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow


И днес, съвсем спонтанно, реших да се включа и аз в предизвикателството на Двете Елши :-)))

28 Kommentare:

  1. Воистина воскресе!

    AntwortenLöschen
  2. Христос Воскресе, Дими!
    Много мир и любов в семейството!
    Бъдете благословени!

    AntwortenLöschen
  3. Во истина Воскресе!
    Светъл и усмихнат празник! :)

    AntwortenLöschen
  4. Христос Воскресе, Дими! Отново си признавам, че ме очарова с красотите, които си приготвила за Великден. Не само картичките- толкова семпли, лесни и същевременно очарователни, а и с постните мъфини от предната публикация, които обезателно ще пробвам и аз. Съдречни поздрави!

    AntwortenLöschen
  5. Прекрасни са, много много много ми харесват.
    Страхотни са, нямам думи :)

    AntwortenLöschen
  6. Честито Възкресение, Дими! Нека празникът ти донесе много здраве и щастие!
    Голяма прегръдка от мен!

    AntwortenLöschen
  7. Христос Воскресе, Дими!
    Светлина и любов по пътя ти !
    И много цветно настроение!

    AntwortenLöschen
  8. Честито Възкресение Христово!
    С пожелание за мир,здраве и благополучие!

    Много ми допадат великденските картички!

    AntwortenLöschen
  9. Честит празник и на теб, Дими!
    Това с вкусните празници ми хареса най- много :D.
    Чудесни картички- семпли, но пъстри, ефектни и различни. Поздравления!

    AntwortenLöschen
  10. Воистина воскресе!

    Много ме впечатлиха картичките. Дъщеря ми също ги хареса. Ще взаимстваме идеята и другата година ще зарадваме роднините ;)

    Приятно изкарване на празничните дни :))

    AntwortenLöschen
  11. Христос Воскресе! Много здраве и хармония за теб и близките ти!

    AntwortenLöschen
  12. Христос Воскресе! Много са красиви картичките, Димитрана!

    AntwortenLöschen
  13. Воистина воскресе!

    Това са най - хубавите великденски картички, които съм виждала. Прекрасни са!

    Постните мъфини също много ми харесват. Обезателно ще ги пробвам.

    Весели празници!

    AntwortenLöschen
  14. Христос воскресе,Дими!
    Много щастие и любов и в твоето семейство!
    Прегръдки...

    AntwortenLöschen
  15. Воистина Воскресе!
    Здраве, мир и разбирателство за всички ни!

    Картичките са чудесни и много оригинални, Дими!

    Слънчева и усмихната седмица :-)

    AntwortenLöschen
  16. Честито Възкресение Христово,
    скъпа Дими!
    С пожелание за здраве и благополучие,
    мир и любов в сърцата!

    Много са красиви и елегантни картичките!
    Написала си какво е необходимо за тяхното изработване, но нещо пропускаш -
    голямо сърце и сръчни ръце.

    Светли Великденски празници!

    AntwortenLöschen
  17. Сърдечно и от мен:

    Честит празник, Дими!

    :-))

    AntwortenLöschen
  18. Воистина Воскресе!
    Уау, Диме, твоите картички са също тъй прекрасни като твоите гозби. Страшно много ми харесват и идеята и цветовете и изпълнението.

    AntwortenLöschen
  19. Войстина Воскресе!
    Много щастие и любов!

    AntwortenLöschen
  20. Много са красиви и оригинални! Много се радвам, че се включи в предизвикателството на Двете елши! Добре дошла и весели празници!
    Рали

    AntwortenLöschen
  21. Честито Възкресение Христово, Дими!
    Здраве, обич и благоденствие желая на теб и семейството ти!
    Картичките са направени с много желание, сръчност и сърце, а това ги прави безценни! :)

    AntwortenLöschen
  22. Добре дошла на свой ред в блога ми, Рали!

    Весели празници на всички, приятели!

    :-)))

    AntwortenLöschen
  23. Прекрасни картички!!!
    Защо ли не се учудвам, че и тук си се справила много добре...
    Сръчни ръце и прекрасни идеи!
    Възхищавам ти се съвсем искренно!
    Продължавай все така да ни радваш с произведенията си!

    ПП: За зодията, пак не разбрала...
    Таз пролет нещо ме размекна, изобщо не съм в час...

    AntwortenLöschen
  24. Благодаря ти, Люба! Трогваш ме с пожеланията си!

    пп. Ох, тази пролет и аз не съм много в час.. все още не съм я посрещнала, както на мен ми се иска.. но съвсем скоро ми предстоят 3 дни из зелената вече Wienerwald :-)

    Цветни и красиви пролетни дни, Люба!

    AntwortenLöschen
  25. Страхотно изобретателни великденски картички :)

    AntwortenLöschen
  26. Хубава картичка,но как се изрязва яйцето?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Със скалпел. Не е задължително да е хирургичен ;-)

      Löschen
  27. this is a great idea and I like it so much!
    here you can see my Easter Card.
    thank you for inspiration!

    AntwortenLöschen