Donnerstag, 27. August 2009

Inspiring Award!



Странно, но приятно е усещането, когато някой ти сподели, че го вдъхновяваш. Ти самият или нещата, които правиш.. не е толкова важно. Важно е положителната емоция, усмивката, изчервяването.. и мотивацията, амбицията да оправдаеш и занапред интереса, одобрението и симпатията. Сърдечна благодарност мили Nanita, Диани, Краси, Люба!
Благодаря ви за виртуалното отличие и реалното одобрение!

Вдъхновението е главна движеща сила в търсенето, откриването и пресъздаването на красотата, добротата.. на малки и големи, значителни и не толкова неща, дейности, чувства, светоусещания, които обогатяват и оцветяват ежедневието.
Не един път съм признавала и споделяла с доволство, ентусиазъм, възхищание и усмивка за различни поводи на мое вдъхновение. Сега е моментът да споделя отново за някои от тях конкретно измежду познатите ми блогове:

Гответе с мен! - блогът, но така също и особено сайтът, съставени от Юлия;

Кулинарни страсти - мила Марианка, с не особено тактичното пожелание за повече активност в блога :-)

През моите очи.. - през погледа на Люба - толкова прелест, свежест, нежност в природата!

Към Merisi съм просто пристрастна.. :-)

С голямо удоволствие разглеждам и Аnnie´s Art Book!

Вдъхновяващи са и снимките на ястия, пити и десерти в блога на Танита, както и многото вкусни рецепти поместени в кулинарните блогове, които следя :-) Винаги разнообразни, интересни и богати на идеи! Не мога да пропусна най-пресния пример за това: блогът на Зорница, едно споделeно удоволствие от вкусната храна :-)



Подарявам ви виртуалния символ-отличие за вдъхновение, симпатия и оптимизъм!

Сърдечен поздрав и :-) още от мен!

4 Kommentare:

  1. Дими, благодаря! За топлите думи, за симпатията, за милата награда, за усмивката, която ми донесе :) Радвам се, че те намерих в този необятен виртуален свят.. Всичко най-добро от мен!

    AntwortenLöschen
  2. Дими,
    така хубаво можеш да го напишеш само ти!
    Целувки, Диана

    AntwortenLöschen
  3. Ех, Дими! Благодаря ти много!
    Радвам се, че ме слагаш сред своите Вдъхновения.
    Надявам се и занапред да успявам да предизвиквам само добри емоции.

    Поздрави!
    Люба
    ПП: И никакви гъсеници вече! Обещавам.

    AntwortenLöschen
  4. Благодаря ти много Дими, ти си ми голямо Вдъхновение също!
    Таня

    AntwortenLöschen