Freitag, 28. August 2009

Картофи по италиански

Тазгодишните картофи са вече навсякъде на пазара и седмицата е посветена на тях ;-)



хм..все по често имам трудности с даване заглавия на ястията...

За 2 порции:

700гр картофи
дузина чери-доматчета
125гр бейби моцарела
сол, мазнинка
шета маслинки без костолки
босилек

Картофите се почистват, обелват, разрязват на половинки. Всяка половинка леко се издълбава, намазнява, посолява и в нея се поставят разполовени доматчета, топчета моцарела и шайби маслинки. Картофите се пекат в добре намазнена тава, на средна скара, 220°C до златисто. Сервират се топлички с листенца пресен босилек.

7 Kommentare:

  1. Дими,
    харесвам такива малки глезотийки!
    Чудесна рецепта и знаеш - стилно поднесена!
    Приятни почивни дни, Диана

    AntwortenLöschen
  2. От твойте ръце и най-семплото и обикновено ястие изглежда страшно апетитно и вкусно, изискано поднесено....... направо да си оближеш пръстите. Не се и съмнявам, че е било много вкусно.
    Лек и прохладен уикенд!
    Лати

    AntwortenLöschen
  3. Хехе, на втората снимка, т`ва картофче най-отпред ми прилича на ухилено личице - с очички от маслини и усмивка от домат! Много сладичко /и в двата смисъла :Р/!

    AntwortenLöschen
  4. ..снимам аз и прехвърлям снимките и гледам от монитора един от картофите ми се смее! И бързо една нова серийка със сериозни картофи направих. После, пишейки поста, си рекох: "Хайде.. от мен да мине, ще сложа и ухиления, не всеки е с развинтено въображение като моето" - да бе, да.. !

    Ведър и също тъй засмян уикенд желая, Злато :-)

    AntwortenLöschen
  5. Диани, Лати, сърдечна благодарност за интереса и одобрителните думи! Похвалите често ме изчервяват.. хубавото е, че не се вижда ;-)

    Сърдечен поздрав и от мен, с пожелание за хубави почивни дни!

    AntwortenLöschen
  6. Прекрасна комбинация! Тази вечер имах муза и зарадвах семейството ми с твоето предложение- всички останаха очаровани от вкусовете. Благодаря че сподели :).

    AntwortenLöschen
  7. На совй ред благодаря аз: радвам се, че са ви се харесали и не съм ви подвела :-)))

    Сърдечен поздрав, Теди, с пожелание за успешен ден и много :-)

    AntwortenLöschen