Mittwoch, 24. März 2010

I like your style!

Преди известно време Диани сподели:

Аз харесвам вашата работа,
възхищавам се на вашият ентузиазъм,
ценя вашите идеи,
очаквам с нетърпение вашите постове.
Тази награда е за всяка една от ВАС!
Честито!


Изключително благодарна съм на Диани за нейното внимание и насърчаване, приятелско отношение и мили думи! За мен винаги е била обект за възхищение: изключително фина, винаги балансирана, творчески настроена, истински порядъчна и очарователна с вродения си аристократизъм и благородство.

Виртуалното отличие много ми хареса и се почувствах лично наградена :-D



На свой ред бих желала да го използвам, за да споделя своята симпатия към Кали и възхищението си от нежния й, изпълнен с положителни емоции и красота блог :-)

Кали, желая ти здраве, вдъхновение в творческите ти търсения, успех и задоволство в пресъздаване на красотата!
Поздрави и :-)

2 Kommentare:

  1. Дими,
    тази награда - признание изключително ти приляга! Благодаря от сърце за милите думи, симпатията ни е взаимна!
    А изборът за Кали, споделям и аз.
    Бъди здрава и вдъхновена,
    топла прегръдка,Диана

    AntwortenLöschen
  2. Благодаря, Angie!

    Прегръдка и от мен, Диани!

    :-)

    AntwortenLöschen