Samstag, 25. Juli 2009

Още рози и приятелски усмивки





...днес е ден, в който отново бях изненадана приятно: оценявам високо този жест на внимание и симпатия! Благодаря ви Диани, Нанита, Мими, Краси, много сте мили!

Радвам се, че чрез блога си създадох много контакти и познанства. Всеки ден е по-интересен с възможността за посещаване на други страници, в разглеждане, споделяне на хоби, интереси и опит. И симпатия :-)



Ирония, благодаря ти!
Диани, Нанита, Мими, Краси, благодаря ви!

Благодаря за милите чувства, за приятелското отношение, за положителните емоции! Виртуален поздрав с приятелска прегръдка, усмивка и рози
и за вас, приятели

Зори, Йоли, Марианка, Латинка, Вики, Златина, Дариа, Теменужка, Sky, Ирина

Би ми се искало да подаря още рози из виртуалното, блогово пространство, но стеснителността и несигурността ме възпират. Не ми се ще да досадя с виртуалната си проява на внимание и симпатията ми да се превърне в натрапена, а жестът - неуместен...

8 Kommentare:

  1. Благодаря! Симпатията е взаимна!

    AntwortenLöschen
  2. Дими,
    отговорът е един - Радва ме взаимността!
    Целувки, Диана

    AntwortenLöschen
  3. Дими, благодаря ти! :)
    Имаш и при мен награди ;)
    Поздрав сърдечен и хубава вечер! :)

    AntwortenLöschen
  4. Дими,
    Благадаря ти за вниманието, което виинаги си ми оказвала.
    Целувки и сърдечен поздрав!!!
    Латинка

    AntwortenLöschen
  5. Дими, благодаря за розите :) любими са ми :) Радвам се, че се познаваме :) Хубав неделен ден от мен!

    AntwortenLöschen
  6. Дими, чуствата са взаимни!
    Благодаря много!

    AntwortenLöschen
  7. Дими,
    много ме радва фактът, че симпатията е взаимна
    Сърдечно Благодаря!

    AntwortenLöschen