Dienstag, 2. Juni 2009

Пармезанови гнезденца

Чудесната идея за пармезанови кошнички видях у Якоб и много ми допадна :-)

3a 2 порции:

200гр полска (кълнова) салата
125гр бейби-моцарела
дузина черни маслинки
3-4 чери доматчета
сол, лимонов сок, салатно олио, щипка червен пипер

пармезан за кошничките (от 100гр смлян пармезан - 5бр гнезденца)

Пармезанът се разстила в кръг с дебелина 2-3мм на дъното на подходящ за целта тиган и разтапя леко на температура малко по-висока от средна. Когато пармезанът се е разтопил току-що (трае 1-2мин.) се маха от огъня, след няколко секунди - време, за да се поохлади и лекичко втвърди, се отлепва от дъното на тигана и поставя върху подходящ малък, объл съд - аз ползвам подарените ми от мама метални купички, където се оставя да се втвърди и фиксира във формата на кошничка. В случая съм напълнила кошничката с доматче, моцарелени топчета и маслинки. Като добавка пасва почти всяка салатена зеленина.



Чудесно предястие, пасващо идеално с бяло вино :-)

Драги посетителю на блога ми, ако евентуално имаш личен въпрос или коментар относно целия блог.. или просто желаеш да ми оставиш бележка, можеш да го направиш в чат-прозорчето на sbox-a в gadget-полето на блога. Благодаря ти :-)

Dear visitor, if you have private questions or general comments.. or just you like to leave me a message, please do so in the chat-window-sbox in the gadget-area of the blog. Thank you :-)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen